Giriş

...HOŞ GELDİNİZ... Siteye Giriş Herkese iyi bloglar dilerim... İyi günler

11 Haziran 2012 Pazartesi

Avast'tan İnanılmaz Hata

Avast’tan İnanılmaz Hata
Ücretsiz antivirüs programlarının en çok kullanılanlarından biri olan Avast Antivirüs geçtiğimiz günlerde çok büyük hata yaptı.
Steam adlı oldukça popüler ve herkes tarafından bilinen oyun platformunu , içinde "Trojan-gen" uygulaması olduğu vesilesiyle bulunduğu tüm bilgisayarlardan sildi.Dev antivirüs programının bu hatasından sonra birçok server zarar gördü ve antivirüs programıyla ilgisi forum sitelerine binlerce şikayet mesajı yazıldı.
Ben Avastla ilk olarak bilgisayarım geldiğinde tanıştım ve birkaç hafta sonra bilgisayarım hacklenmişti.Mecburen format atmak zorunda kalmıştım ve o zamandan beri yıllardır Avast kullanmıyorum ve sizlere de tavsiye etmiyorum.Böyle hatalar sonucu bilgisayarları çökerten antivirüs programları bile var , siz siz olun ücretsiz diye her programa güvenmeyin.Sizlere önerebileceğim tek öneri Norton Antivirüs'tür.Norton profesyonel alt yapısı ile bilgisayarınızda ki virüsleri bulmakla yetinmiyor , tehdit oluşturabilecek uygulamaları da sizlere bildiriyor , daha sayamadığım birçok özelliği ile bence bilgisayarları en çok güvenli hale getiren antivirüs programı Norton'dur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder